Algemene Voorwaarden Haags Huisje

  1. Betalingsvoorwaarden

Binnen 5 dagen na ontvangst van onze bevestiging op uw boeking moet 25% van de totale huursom worden aanbetaald, tenzij het verblijf korter dan 45 dagen voor aankomst geboekt is, dan moet 100% van de totale huursom betaald worden. Pas nadat wij de (aan)betaling ontvangen hebben, is uw reservering definitief.

6 weken voor aanvang van uw 1e aankomstdag moet het restantbedrag (75% van de totale huursom) overgemaakt zijn. Zodra het totale bedrag is overgemaakt sturen wij de gegevens voor toegang tot Haags Huisje naar u toe per e-mail.

  1. Borg

Wij vragen een borg van € 300-. Na de akkoordbevinding van degene die de eindcontrole verzorgt, ontvangt u uw borg (binnen 2 weken) per bankoverschrijving weer terug. Bij schade, vermissing of vervuiling wordt (een deel van) de waarborg ingehouden. U krijgt hierover schriftelijk bericht.

  1. Annuleringskosten

* Meer dan 42 dagen voor aankomstdatum bedragen de annuleringskosten 25% van de totale huursom
* Tot 42 dagen voor aankomstdatum bedragen de annuleringskosten 60% van de totale huursom
* Tot 14 dagen voor aankomstdatum bedragen de annuleringskosten 90% van de totale huursom
* Daarna zijn de annuleringskosten 100% van de totale huursom
Als er tijdens het verblijf geannuleerd wordt, wordt er geen restitutie gepleegd.

Bij uw aanbetaling verklaart u zich akkoord met bovenstaande en onderstaande afspraken.

  1. Verzekeringen

We adviseren een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten voor onvoorziene omstandigheden.

  1. Aankomst

Op de dag van aankomst is het appartement vanaf 16:00 uur beschikbaar.

Controleer de woning op schade en/of gebreken. Eventuele schade en/of gebreken graag zsm aan ons kenbaar maken. Wij proberen dit zo snel mogelijk te verhelpen. U kunt ons hiervoor telefonisch/ per email of middels what’s app benaderen (tel +31 (0)6-24779880). Schade die ontstaat tijdens uw verblijf zsm melden.

Mocht er onverhoopt schade ontstaan, dan maken wij onderscheid in 2 soorten schades:

  1. Schade ontstaan door uw toedoen: Deze schades zsm bij ons melden. Voorbeeld: u breekt serviesgoed, verliest toebehoor. Wij zorgen ervoor dat de schade wordt hersteld en/of dat er vervangende materialen worden aangevuld. De kosten worden u echter in rekening gebracht.
  2. Schade ontstaan door slijtage. Deze schades moet u zo spoedig mogelijk aan ons te melden, zodat wij voor reparatie of vervanging kunnen zorgen. Voorbeelden zijn: schade aan apparaten, zoals vaatwasser, wasmachine, tv, cv, etc. Hierbij spannen wij ons in om een reparatie of vervanging zo spoedig mogelijk te verzorgen, maar aangezien wij in sommige gevallen afhankelijk zijn van derden en het soort reparatie/vervanging kunnen wij vooraf niet garanderen dat er binnen uw verblijf in de woning een passende oplossing voorhanden is. Bijvoorbeeld: een televisie kunnen wij door het plaatsen van een vervangende tv snel vervangen, en bijvoorbeeld een kapotte wasmachine vraagt om beschikbaarheid van een reparateur en op voorraad zijnde onderdelen en kan daarmee enkele dagen duren.Vertrek

6. Vertrek

Op de dag van vertrek verzoeken we het huis voor 10:00 uur te verlaten.

  1. Verantwoordelijkheid

HaagsHuisje aanvaardt geen aansprakelijkheid voor ongelukken, beschadigingen aan bezittingen van de gast, diefstal en dergelijke. Tip: sluit voor dit soort incidenten een reisverzekering af.

  1. Overmacht

Als HaagsHuisje de boeking door overmacht moet annuleren, dan wordt het volledig betaalde bedrag aan de gast gerestitueerd. HaagsHuisje kan niet aansprakelijk worden gesteld voor additionele gemaakte kosten.

  1. Fijn verblijf!

Geniet van uw verblijf! Als u vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan via stay@haagshuisje.nl .

/////

Huishoudelijk reglement

Wij hebben een aantal specifieke regels welke wij vragen om na te leven. In geval van niet-naleving van deze interne regelgeving kan de eigenaar die zich het recht voorbehouden om (een gedeelte van de) borg in te houden ivm langere schoonmaakduur en/of vroegtijdige vervanging en/of verzendkosten en/of andere (onnodige) kosten.

  • Roken in de woning, noch bij de buitendeur/ buitenraam is niet toegestaan;
  • Huisdieren zijn niet toegestaan in de woning;
  • Groepen jonger dan 27 jaar zijn niet toegestaan;
  • U heeft de woning geboekt voor een het aantal personen dat op uw bevestiging staat, afwijken van het geboekte aantal gasten kan alleen in overleg met ons;
  • Wij hebben de woning met zorg ingericht, wij hopen dat u dat ook waardeert en ook met zorg met onze spullen omgaat, alsof het uw eigen is;
  • Ter voorkoming van beschadigingen aan meubelen en de woning zelf mogen de meubelen, kasten en bedden niet verplaatst worden;
  • Meegebrachte of gehuurde fietsen kunnen in de voortuin of elders buiten worden geplaatst;

Bij uw vertrek:

  • Wij vragen u de woning schoon en netjes achter te laten;
  • Alle levensmiddelen uit de kasten en koelkast meenemen;
  • De vaatwasser uitruimen en uitzetten;
  • De resterende afwas afwassen, afdrogen en op de oorspronkelijke plaats terugzetten;
  • De bedden af te halen en het linnengoed in de hal te leggen;
  • Combi-magnetron en kookplaat schoonmaken;
  • Alle gebruikte zaken terugzetten op de oorspronkelijke plaats;
  • Alle afvalemmers (uit keuken en badkamer) legen in de daarvoor bestemde container in de Van Heurnstraat of hoek Van Egmondestraat/ Van de Wateringelaan en emmers eventueel schoonspoelen;
  • Al uw bagage meenemen en controleren of u niets vergeten bent;
  • Alle ramen en deuren sluiten;
  • Indien u toch iets vergeten bent dan verzoeken wij u dat zo spoedig mogelijk aan ons te melden;
  • Parkeervergunning en parkeerschijf in de woning op de eettafel laten liggen.